Dec 19, 2010

Kursus "Team Building" College of Nursing Taiping - Team MLPD Training & Consultancy



LUMUT, 19 Disember 2010 - Kursus "Team Building" bagi staff dan kakitangan Kolej Kejururawatan Taiping telah diadakan selama dua hari satu malam di Virgo Batik Resort, Teluk Batik.
Siri kursus kali ini telah dikendalikan oleh Trainer dan Perunding Motivasi MoTeB Training & Consultancy Sdn.Bhd., Encik Mahadi Rosli bin Zamri. Antara slot yang dikendalikan oleh beliau ialah "Dinamika Kumpulan/ Ice Breaking" dan "Binaan Pasukan/ Team Building", iaitu selama dua hari 18 dan 19 Disember 2010 yang lalu.
Para peserta kursus telah mengambil bahagian yang aktif dalam kursus tersebut. Berikut adalah beberapa komen daripada peserta kursus.


Testimoni Peserta Kursus:
Nama : Saw Poh Gaik
Jawatan : Pengarah Kolej
"Encik Mahadi telah mengenalkan ice breaking dan team building kepada kumpulan. Ahli kumpulan dapat menghayatinya, terima kasih".


Nama : Nurul Ashikin binti Rozali
Jawatan : Pembantu Tadbir (P/O) N17
" Encik Mahadi berjaya memberi pengetahuan dan keseronokan dalam bekerja sebagai satu pasukan."





Testimoni Peserta Kursus:
Nama : Erni Yusniza bt Md Isa
Jawatan : Pekerja Am
"Dapat mengeratkan lagi hubungan antara staff kami, tahniah Encik Mahadi".


Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Noor Haslinda binti Abdullah
Jawatan : Juruteknik Komputer
"Encik Mahadi berjaya mewujudkan kemesraan di antara semua anggota tanpa mengira pangkat dan umur.Syabas!".



Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Norzaini binti Jaafar
Jawatan : Pembantu Am Pejabat
"Dapat memupuk sikap bekerjasama antara satu dengan yang lain dalam sebuah organisasi, di samping mengeratkan silaturahim, terima Encik Mahadi".


Testimoni Peserta Kursus:
Nama : Ehsan bin Kornain
Jawatan : Pemandu
"Dapat membentuk sikap keperibadian saya ke arah lebih baik untuk saya bertugas pada masa akan datang, harapan kursus ini diteruskan pada masa akan datang, tahniah Encik Mahadi.".



Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Rosliza binti Hamid
Jawatan : Pembantu Tadbir
"Dapat menambah pengetahuan saya. Malah dapat membentuk semangat berpasukan dan bekerjasama dalam kumpulan. Tahniah Encik Mahadi".


Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Azhar bin Basiruddin
Jawatan : Pemandu
"Memberi saya kesedaran yang mana silaturrahim antara satu dengan yang lain perlu dipupuk untuk mencapai matlamat jabatan, saya berharap kursus ini ditambah lagi dua hari , terima kasih Encik Mahadi".



Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Siti Julia binti Mohd Sarip
Jawatan : Pembantu Tadbir Kewangan W17
"Sifat bekerjasama, bersatu hati dan kasih sayang antara ahli kumpulan untuk mencapai matlamat dan misi yang dituju, sangat menceriakan".




Testimoni Peserta Kursus:
Nama : Halimaton binti Abdul Majid
Jawatan : Bidan
"Menyeronokkan dan mendapat kesedaran tentang kepentingan teamwork" >




Testimoni Peserta Kursus
Nama : Norizan binti Yaakob
Jawatan : Pengajar Jururawat
"Memberi pengetahuan untuk saya menerapkan dalam kehidupan dan tugas saya. Baik dan memberansangkan".


Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Mohd Zaini bin Baharuddin
Jawatan : Pekerja Am
"Dapat pengajaran untuk kita bekerja nanti. Kursus ini dapat mengeratkan lagi tali silaturrahim antara staff tanpa mengira pangkat dan darjat"


Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Norshida bt Ahmad Fauzi
Jawatan : Pekerja Am
"Happening dan tidak membosankan".


Testimoni Peserta Kursus:
Jawatan : Pemandu Kenderaan
"Dapat pengajaran dalam bekerjasama antara semua staff tanpa mengira pangkat. Sangat berpuas hati dan boleh diadakan lagi pada masa yang lain, syabas".



Testimoni Peserta Kursus:
Nama :Ibrahim bin Md Zin
Jawatan : Pemandu Kenderaan
"Amat berkesan dan memberi pengetahuan untuk kerja berpasukan dan mencapai matlamat".



Nama : Kamariah bt Abd hamid
Jawatan :Ketua Jururawat U32
"Daripada kursus ini dapat mengeratkan tali perhubungan dan meningkatkan "sofskill" di kalangan anggota tanpa mengira kategori pangkat. Teruskan usaha dan syabas saya ucapkan, walaupun masa singkat memang berkesan".

Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Rahima Bt Ahmad Noor
Jawatan : Pengajar Jururawat U41
"Kursus Ice Breaking dan Team Building ini sangat berguna dan berfaedah untuk melatih pelatih- pelatih jururawat di tempat kerja saya. Encik Mahadi Rosli berjaya mewujudkan sesi pembelajaran yang amat menarik. Insyaallah, saya akan mengaplikasikan dalam sesi orientasi dan set induksi saya".




Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Nor Hasina bt Zahari
Jawatan : Pembantu Pustakawan
"Melalui kursus yang dikendalikan oleh Encik Mahadi Rosli Zamri ini, dapat menjalinkan kemesraan antara semua staff serta dapat bekerjasama dalam menjalankan segala aktiviti yang diberikan. Harapan saya agar kursus Team Building" ini pada masa akan datang diadakan untuk semua kakitangan jabatan dilibatkan.


Testimoni Peserta Kursus :
Nama : Azizah Bt Sarani
Jawatan : Jururawat Terlatih U29 (Clinical)
"Kursus ini dapat mempelajari sikap bekerjasama, kasih sayang, tolong- menolong dan belajar berinteraksi tidak mengira kedudukan dan pangkat.Oleh itu, pada pendapat saya satu kursus yang menepati objektif dan matlamat. Sewajarnya diadakan setiap tahun".




2 comments:

  1. Alhamdulilah....Tahniah Bro. Aku tumpang gembira kawan seperjuangan aku dah berjaya...banyak perubahan dan rezeki yang Allah kurniakan kepada mike.
    Jurulatih lagi...kalau mcm ni...Insyallah..aku akan cuba ambil mike buat program kat students aku. 2011 nanti Insyallah.
    Aku dah masukkan blog kau dalam blog list blog aku...dengan izin ni. bolehkan. :))

    ReplyDelete
  2. Sama- sama bro...sekali kita melangkah...kita akan teruskan demi masa depan...insyaallah jikalau sudi jemputlah teman ke program sekolah mike...selain ice breaking dan team building...teman juga buat Charismatic Leader, Mind Power, Self Reflection, Jungle Trekking, Orienteering, Public Speaking dan Smart Study...ok.

    ReplyDelete